ā™„ GRATIS VERZENDING VANAF ā‚¬69 ā™„ SNELLE LEVERING ā™„ ACHTERAF BETALEN
 De afbeelding toont een grote, harige hond met een komisch overdreven, vriendelijke uitdrukking, die op humoristische wijze probeert te bemiddelen in een speelse strijd tussen twee jonge honden om een gedroogde vleesplaat.

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure KeetjesĀ®

Bij KeetjesĀ® stellen we de kwaliteit van onze producten en diensten zeer op prijs. We nemen onze verantwoordelijkheid serieus en zetten ons altijd in met respect voor zowel mens als dier.

We begrijpen dat er soms situaties kunnen ontstaan waarin zaken niet verlopen zoals gewenst. In dat geval willen we graag van onze klanten horen wat er speelt. Dit stelt ons in staat om te verbeteren, problemen op te lossen en onze service te optimaliseren.

Je kunt een klacht bij ons indienen via WhatsApp op 0031610473152 of per e-mail via info@keetjes.nl.

Hoewel we ons best doen om eventuele klachten rechtstreeks op te lossen, kan het gebeuren dat dit niet tot een bevredigende oplossing leidt. In dat geval kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via de volgende link: WebwinkelKeur Klachtenbemiddeling.

Bovendien bieden we, sinds 15 februari 2016, consumenten in de EU de mogelijkheid om klachten ook via het ODR-platform van de Europese Commissie aan te melden. Dit platform is toegankelijk op http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om jouw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Volgende
Terug naar Klantenservice